Friday 8 October 2010

Månedens stilikon..

Hvem: Jamie Cullum


Hvorfor?
Ud over at være en fantastisk jazz-musiker, mener jeg at Jamie Cullum har god stil.
punkt et. Han er ejer af nogle helt fantastiske blazere (dem som har set ham til koncerter og andet ved hvad jeg snakker om) og nogle fede t-shirt med print.
Personligt er jeg stor tilhænger at det at klæde sig "underspillet", og så stadig ligne en million.

  • Så hvis du ikke er ejer af en blazer/ trøje med niiiice print, ville mit beste modetip være at få fat på en! ;)
T-shirts med print kan fås rigtig rigtig mange steder, personligt vil jeg anbelfale Urban Outfitters eller Topshop.


Trøje fra urban outfitters til ca. 250.-

T-shirts med print fra Urban Outfitters
















Hvad angår blazere har jeg selv købt en helt og adeles fantastisk tre-kvart blazer fra Calvin Klein som jeg er helt vildt forelsket i!

Igen, vigtig genstand i ens skab piger, man kan aldrig få for mange af dem!

Hvis det ikke lige er "mærke blazere" man er ude efter, findes der mange andre steder man kan få fat i nogle fede nogle.
Nu hvor vi nærmer os vinteren mener jeg at man kan købe nogle uldblazere/jakker så man stadig kan være smart og chik trods kulden :)

H&M har nogle gange nogle über skønne, til 60-150.- pr stk.





Only har også nogle vildt dejlige blazere til en rimelig pris!

Denne her er nok mit næste køb!
Kort sweat blazer med bred krave og drapering.
Læg mærke til den fede lynlås-detalje på kraven.
Du kan have blazeren ud over en hel enkelt tanktop, da blazeren i sig selv er nok til at fuldende sit look, pga. lynlås detaljen.
Den koster kun 200.-. God pris til sådan en lækker sag!







Enjoy your shopping and what there's left of your Friday <3

//Sara

1 comment:

  1. Re- posted this, because I think it's one which is woth reading twice! :)

    ReplyDelete