Saturday 13 November 2010

Dansk dansk

Hej alle sammen!!!
Tid til et dansk blog indlæg, da jeg blogger fra min iPhone. Ja den er god nok, mit internet er nede -.-'. Sådan noget sker bare altid for mig! Pyt med det. Idag er det min søsters fødselsdag, så lader op til en super fed aften i fest og farver sammen med hende ìg familien:)! Beklager at jeg ikke fik blogget igår, jeg var bare så opsat på at kjolen skulle være færdig til galla, så syede på den i går aftes. Har snakket med min fotograf:) vi laver et prom shoot på fredag/lørdag, og så skulle billederne gerne ligge på min blog derefter! Sindssygt dejligt! Har brugt det meste af min weekend på at blive inspireret til mit næste design projekt. Er ret spændt på det hele. Er fristet til at lave noget svært, som vil pryde min gaderobe!

Btw. Så holder Marc jacobs butikken i Kbh fødselsdag, TILLYKKE til dem!!!!!
Cya,
//Sara

No comments:

Post a Comment